Benimde daha çok yeni 7+3 deyiz. İkizlerime hamileyim😊 Tüp bebk doktorum funda gödeydi şimdi de Volkan hocada devam etmek istiyorum. Hem Tüp bebek hemde kadın doğum doktoru diye. Ben karabaglardayim hastane bana çok uzak. Egepol ile medicalpark arasında gidip geliyorum. Bucadaki kadın doğum doktorlarini öven çok kafam karmakarışık ama sanırım volkan hocada devam edicem gönlüm hep ordan yana