pamukprensesim Egepol Şükran kopal ve Çınarlı Onur Aldemir’e gidiyorum . İlk kızımı da Çınarlı da doğurdum. Onur bey iyi bir doktor ama hemen bakıp gönderiyor. İyi tarafı 24 saat telefonla ulaşabiliyorsunuz. Şükran hanım tek tek detaylıca anlatıyor ama diğer ay gelene kadar hiç haberleşemiyorsunuz. Çınarlı her gün onlarca doğumun olduğu yer o yüzden daha güvenilir geliyor . Egepol odaları daha otel tadında ve konforlu. Egepol 45.000tlden Çınarlı 19.750den ağzını açıyor. Eğer normal dogum olursa ikisinde de doktoruna denk gelmeme ihtimalin var