Meliss00 Beyzanur_1919 Keseyi görmüştük canım sonrasında 1 hafta 2 hafta aralıklarla çağırdı doktorumuz zaten çok geçmeden bebişle kalp atışlarını duyduk 😊
Beyzanur_1919 Meliss00 Tugces09 numix Betullkndl Kızlar bişey sorucam dün ikinci kanımı verdim yükselişe bakmak için size de atayım sizde bakar kısınız iyi mi yükselmiş diye Kr6543 Cnuryasar Meliss00
Meliss00 Beyzanur_1919 2 günde 2 katına çıkması gerekiyor diye biliyorum eğer şuan sonucun 2 gün içerisinde 49.5 çıktıysa pozitif canım
Semaa00nur Beyzanur_1919 ayy seni en iyi ben anlarim🫣🫣🫣 ben biraz kiloluyum.herkese göre herseyi 2 hafta sonra öğreniyorum mesela 20 haftalik oldum cinsiyetini ogrenemedim🫣 biraz zor oluyor ama bekle gitsen de gözükmeyecek 🫣
Liyamm1 numix Yasadigim ülkede 7-8 arasi yapiliyor sadece hem keseyi hem kalp atisi ayni anda gorelim diye. Çok erken giden var kalp atisi duymayan vs stressli oluyolar en iysi 7-8 arasi gitmek🙏🏻
Liyamm1 numix aynen biz ole gidemiyoruz ben kontrol’e gitmek istedim bana resmen yok her 3 ay ultraosn vs dediler 😂😂🤣 neyseki doktor degistirdim o bakiyor her ay 🙏🏻
Liyamm1 numix yani hamileligi devlet karsiladigi için belki böyle bilmiyorum ama her 3 ay gitmek çok mantiksiz bide ilk gebeligim insan korkuyor🙏🏻