Nardanee Hanımlar şuan 7+2deyiz 5+4de başlayan bi kanamam oldu 4 5 gün sürdü bugün tekrar yoğun Bir şekilde kanama geldi bu normal mi yani yerleşme kanaması mı sizlerin nasıldı
Mirhas33 Nardanee bende 6+3 deyim sabah bir kanama boşaldı göl gibi bebeğim düştü zannettim hemen doktoruma gittim baktı kese arkası kanama alanı oluşmuş ihmal etme doktora git ilaç ve iğneyle tedavi uyguluyorlar Allah yardım etsin