yilldizyilldiz Selam kızlar, haftaya girmemle birlikte karnım birden şişti. Gaz gibi ama gaz hissiyatım da yok o yüzden çıkaramıyorum. Sadece bi şişlik var. Karnın çıkması için erken diye biliyorum ama emin de olamadım.🙈 tecrübeli annelerden bilgi almak isterimm, teşekkürler şimdiden. 🌺
Kubrakar272727 yilldizyilldiz bende10 hafta olucam aynı durum bendede mevcut 3 cu gebeliğim belki ondandır diyorum
perihankrkya yilldizyilldiz 2.ci gebeliğim suan benimde sis ilkinde 5aylikken cikmaya başlamıştı suan gobusum baya var ☺️9+6 olucam
yilldizyilldiz Kubrakar272727 Benim ilk gebeliğim düşükle sonlanmıştı şu an ikinciye hamileyim ben de. İkinci ve sonrakilerde daha erken karın çıkar diyorlar ama bilemedim 🙈
Meliss00 9 haftalık hamileyim şuan alt göbek bölgemde sivri minik bir göbeğim var 😊 Bünyeden bünyeye değişiyor sanırım
yilldizyilldiz perihankrkya benim de ikinci sayılır, ilki düşükle sonlanmıştı. İkinci ve sonraki gebeliklerde daha erken çıkar diyorlar doğruymuş demek ki👼🏻
Kubrakar272727 yilldizyilldiz ondandır bide benim peşpeşe doğum lar rahim toparlanmadan maslf hamile kaldım spraile 🤦🏻♀️
yilldizyilldiz Kubrakar272727 Spiral kullanırken hamile kalan çok kişi gördüm. Bunlara da güvenemiyceksek nasıl yapıcaz merak ediyorum🤷🏻♀️