Sol taraf üstüne yatmaya alışamadım uykumu alamıyorum hiç. Bulantim aşırı olmuyor ama aşırı koku hassasiyetim var. Et kokusu alınca sanki yanımda koyun kesiyorlar o çok zorluyor. Yağlı , baharatlı asla yiyemiyorum. Göğüs hassasiyetim ve sürekli uyku hali çabası. 2. Trimester de bu belirtiler hala olacak mı acaba 🤦🏽♀️