Ya canım anneler aramızda cinsiyet konusunda tecrübeli annelerimiz var ben bişey sorucam bebeğin kalp atış hızına göre cinsiyet belli oluyomuş nette okumuştum bunu.
110-140 arası istenen kalp atışıymış. 140 civarı ve üstü kız 140 altı erkekmiş bu doğru mu ? Bilen var mı ??