İyi akşamlar. Birşey sormak istiyorum 2. Gebeliğim kızıma hamileyim. Çok şükür hiçbir sağlık problemi yok. Ama sürekli bebek çok küçük diye beni strese sokuyorlar. Fransada yaşıyorum. 32 hastalıkken gittiğimde 1.500gr dı. En fazla 3 kilo doğar dedi. Bugün gene gittim. Hiçbir sıkıntı yok ama pazartesi kilosuna bakalım almış mı almamış mı denildi. Sağlık problemi yok deniyor kafa çevresi karnı ayakları herşeyi haftasıyla uyumlu. Ve inanın çok güzel besleniyorum. Doktora anlattığımda oda çok süper dedi. Peki bu kızçem neden yavaş yada az kilo alıyor ?