İki üç gündür kalp atisimi çok yoğun hissediyorum kalbime elimi koyuncaa el ile hissedilmiyor tam kalp değil mide mi kalp mi karın mi cozemiyorum hızlı değil olağan şekilde ama kendisini çok hissettiriyor nasıl anlatacagimi şuan bilemiyorum bebek hareketi mi acaba diyirum ama bebek hareketi i kasıkta hissederken orada başka birşey hissediyorum başına benzer bişey gelen var mı 🤦 ya da karın ve kasıkta ki bebek hareketi organlarımi mi sarsıyor anlamadım 🤣 bazen çok yoğun vuruyor telaşlaniyorum ama çarpıntı olmadığına eminim çünkü hızlı değil