Hazal966 en başından beri kendimi vajinal (normal) doğuma şartladım. Yürüyüş vs yapamadım. Ev içerisinde hareketliydim (evim dublex yatak odam yukarıda) hiç beklemediğim anda 38. Haftama girdiğimde suyum geldi. Psikolojim hep vajinal doğuma hazırdı hiç alternatifleri aklıma getirmedim. Kolaylıkla doğumum gerçekleşti. Yediklerimiz, içtiklerimiz, hareketlerimizin illa ki etkisi vardır ama ben en önemli etkenin psikoloji olduğu kanaatindeyim.