-Themother- sigorta hastanesi orda doğum yaptım çok güzel geçti ebeler duruyordu yanımda fal bile baktırdı lar bana destek oldular sürekli motivasyon normal doğum için gerçekten öneririm özel gibiydi bebeğimi doğurdum eşimi bile içeri aldılar zorda olsa çünkü çok istedik sürekli söyledik eşime gel başımı. Belası gel çocuğunh gör diye🤣 ay ne gündü şimdi bakiyorum zaman su misali