Temmuzmucizesi26 Araştırma hastaneleri için evet katılıyorum dediğinize ben normalde istanbul’da yaşıyordum ve oradaki araştırma devlet hastanelerinin çoğu araştırmasını iyi yapıyordu. Şimdi ordudayım, istanbul’daki gibi geniş araştırması yok. Ama benim bahsettiğim doktorluk değil insaniyet. İnsana insan gibi davranmak, bu çok zor olmamalıyken devlet hastanelerinde hiç göremedim, sanki ücretsiz ve gönülsüz, zorla çalıştırılıyorlarmışçasına.