Cansuug Kızlar daha önce erken düşük yaşamış olan var mı ? Belirtiler nasıl olur ? Reglim gecikmişti yarın kan verecektim bugün oldum ama öyle çok fazla değil kanamam. şimdi baya bi pıhtı gelmiş şiddetli karın ağrım vardı o da geçti düşük belirtisi mi ?
neval270071 Cansuug canım düşük öyle sancısız ağrısız olmaz belin kopar omuz uçların ağrır başın aşırı döner kusman olur vs derken yatağa düşersin öyle kolay düşük olmaz muhtemelen adet gecikmesinden dolayı pıhtı gelmiştir
Mrszeyna Aynen katılıyorum arkadaşa birde düşükte pıhtı geldiğinde aynı doğum gibi bacak arana sıcak düşer pıhtı
Cansuug Ben de ilk defa yaşıyorum pek anlamadığım için sormak istedim düşük nasıl diye ama kişiye göre de değişebiliyor o zaman
Reyhan_19 Cansuug doktoruma gittim ultrasonla baktı hastaneye gidene kadar bebeğimi düşürmüştüm kesem bile bozulmuştu sonra doktor kürtaja aldı