SevNur Haziran sonu doğumum ilk bebek, 16 haftalık izin bitiminde bende başlayacağım , 2 ay yarım gün çalışma hakkınız var bunu mutlaka kullanın , özel sektör de çalışıyorum veriliyor yani zorluk çıkartamazlar yasal hak. Yarım günü kurum oduyor yarım günü devlet ödüyor , bu 2 aylık süreç bitince yıllık iznimi kullanacağım ya ful alacağım birkaç hafta yada rica edip onuda yarım gün olarak bölerek kullanacağım ve sonrasında , süt izni özelde günde 1.5 saat erken çıkmak , ve çoğu anne böyle malesefki , bende düşünüyorum ama yapacak birşey yok. Yarım hunu kullanmazsanız süt izni sanki verilmiyor iyi araştırın derim