Merhabalar bugün kontrolüm vardı reglime göre 6+1 ultrason da 6+3 göründüğü doktor bir sıkıntı yok dedi şükürler olsun ama ben çok tedirginim daha önce 2 düşük yaşadığım için doktorda anladı rahat olmam gerektiğini söyledi ama bir kanamam fln olursa Allah korusun direk acile gidip bizde kan uyuşmazlığı var iğne vurulmami söyledi dua edin .bir ay sonra kontrole çağırdı