Alpbusee Karnım 2 gündür çok sert magnezyum da kullanıyorum ama hep sert sebebi sizce ne olabilir?lütfen cevap verirseniz çok sevinirim.
miray777 Alpbusee benim yaklaşık 26dan beri hep sert karnım (32deyim) ama bir sorun da yok çok şükür hareketlerinde bi farklılık yoksa bebeğin endişelenmeyin bence
SmyEsciv miray777 benimde öyle 27i oldum taş gibi oluyor bir sorun yok diyorlar genelde ama korkuyorum
Mervenr00 miray777 bende 27 haftalık oldum bı kaç haftadır sertleşiyor yarın randevum var doktora soylicem insan gerçekten tedirgin oluyor😪
SakinaG 29dan beri bunu yasiyorum. Ultrasona bakin, acilma yoksa, her sey yolundaysa bi sey olmaz. Ama ben ne olur ne olmaz progesterona basladim ve doktor maks dinlen dedi😓37e kadar cok hassas dikkat etmemiz lazim. Cok dinlenin