Dün ve bugün nst de sancım çıktı Dr kasılma önleyici hap ciğer geliştirici iğne yaptı fitil verdi sabah gel dedi 2.doz iğne için gittim yine sancı çıktı düzenli 70 80 lerde bebek doğum kanalına girmiş rahim ağzını genişltmş kafasıyla baskı yapıyormş hemen hastaneye yatışım yapıldı serumlar ilaçlar sancılarım durdu şimdilik şükür benim gibi olup sıkıntısız biraz daha gebeliği devam eden oldu mu 2 kg şuan küvez e girsin istemiyorum,
😭😭😭