Dlar
ben aventin 2li biberonunu aldım ve bir de dr brownun gaz önleyici biberonunu aldım biri yeni doğan başlığıyla geliyo zaten dr brownunda bebek büyüdükçe başlığını değiştiriyosun en iyi öneriler ve çevremde kullananlar bunlardan çok memnundu ama aventinde cam olanları plastik olanlar değil