Gebeligin 7 ayindayim 4vgundur makattin yanında sivilce gibi bsy vardı aciyodu afedersiniz taharetlenirken daha da acımaya başladı bugün baktım 2 tane meme oluşmuş makatda korkuyorum aciyo başına gelen varmi tuvalete gitmeye korkuyorum taharetlenirken aciyo çok silerken napacagim önümüzdeki salı günü doktor kontrolü var söylesem yardımcı olurlarmi bilemedim çekinirim böyle şeyleri söylemeye ama benim gibi olan varmi ne yaptiniz