umrumdadegil Demetrana aslında senin yaptığın doğru olan ve iyi olmaktan hiç pişman olma.sadece bazılarına susmamak gerekiyor
Melike_4949 umrumdadegil 4 gün suni sancı çektim sürekli Alttan muayene ettiler (travma) en son 4. Gün sonu imza atıp sezeryan oldum
Melike_4949 Mercimeek hele bir tane kadın vardı beni mafetti iki kere kontrol edicem diye 😅😅 ne çekiyoruz doğurmak için zaten sezeryan olacam diye özele gittim ordada hem ebe hem doktor bir daha muayene etti beni uyusturdular ya o zaman rahatladım 😕
Mercimeek Melike_4949 aşkım 1 saat içinde 2 defa baktılar bana da :/ benim pazar geceydi doktorum gelmeden doğurmamam gerekiyordu 😂😂
LamiyaCetinkaya umrumdadegil o zamanki zekamla kaydımı sildirdim daha da dönmem diye 🤷 zaten dönsem bile burs yanmış olacaktı
SrpYlmz umrumdadegil Farklı yöreden biriyle evlenmek 😵💫 eşim ailesine benzemiyor ama ailesi beni bayıyor. 5 yıl sevgili kaldık 1 yıldır evliyiz kultur farkı çok fazla bu kadar sorun olcagini dusunmemistim