e_blue_sky_a
Biberondan dolayi mi meme reddi yasadiniz? Kullandiginiz biberondan kaynakli olabilir mi akisi hizliysa belki o yuzden memeden emmek istemiyor olabilir daha yavas geldigi icin emzirme danismanligi almalisinizel bence eger sutunuz varsa yine de bir deneyin belki tekrar memeye alisabilir.
Kac gunluk bebeginiz bilmiyorum ama bence vaz gecmeyin 💕
Ben 28 gun kuvozde biberonla beslenmisim mesela ve 5 yasima kadar da biberon kullandim hatirliyorum annemi de 2 yasina kadar emmisim bence tekrar alisabilir deneyin vaz gecmeyin 💕