A12_S07 çok mu verdi acaba ben öyle lök lök içecek kadar vermiyorum 2 çay kaşığı anca yani bir de kaynamış soğumuş sudan veriyorum direkt bizim içtiğimiz su değil. Sorunca dönerim mutlaka sanada bende korkarak veriyorum bir şey olur mu diye ama bu kadar büyük söyleyince de demekki vardır bildikleri dedim 1 2 kişi değil diyenler iyi mi ettim kötü mü bilemedim