Shrr- Zıbınları kısa kol mu uzun kol mu almayı tercih ediyorsunuz, yenidoğan üşüme durumu klima vb faktörlerden kararsız kaldım
aslip7 Shrr- Antalyada yaşıyorum zıbınları kısa kollu ve askılı alacağım hastane çıkışlarının içinde uzun kollu var artı almam
tgbmerve Shrr- zıbın kısa kollu yakar çocuğu sıcak memleketteyiz bizde askılı aldım hep , klima da mecburen olacak, hastane çıkışları hep uuznnkolku aldık
bahocum Shrr- nerede yaşadığınıza göre değişir bence ben almanya’dayım türkiye kadar sıcak olmuyor mesela özellikle evimin içi yazın bile serin oluyor o yüzden yenidoğanda uzun kollu da kısa kollu da aldım. Askılı hiç almadım