Arkadaşlar merhaba. Yarın 40 hafta oluyoruz ve oğlumda hiç doğma gibi bi niyet yok. İlk doğumum olacak ve normal istiyorum sonuna kadar zorlamak istiyorum. Şuan 2 gecedir alttan baskı hissediyorum baya yoğun. Yatakta sağa sola dönmek inanılmaz zorlaştı. 39+0 da alttan muayene oldum rahim ağzın yumuşamış ama açıklık çok az 1 cm bile değil demişti. Nst de sancım 10 falan çıkıyor. Yürüyüş yapıyorum evde temizlik yapıyorum egzersizler yapıyorum aşağı insin açılmam olsun doğumum başlasın diye ama hala sancım yok. Bu baskılar açılmanın işareti mi sizce? Sizlerin ilk doğumları nasıl oldu? Doktor suni sancı vermek istiyor açılma ve sancı yokken suni sancı ile doğuranlarınız var mı?