rabisskocc Selam kızlar benim karnım yuvarlaktı kızım olucak 36 haftalığım, bugün sabahtan beri göbek deliğim düz karnım bozuk gibi duruyor yani alt üst yuvarlak ama deliğin olduğu hiza düz 🫠 neden böyle ve böyle olan var mı
rabisskocc Ecemp1610 hadi ya benim hiç böyle olmadı yuvarlaktı bugün düzleşti göbek deliği ve çevresi🥺 suyum falan azaldı da bebek daracık kaldı sandım😅
merve3498 rabisskocc sebebini öğrenebildiniz mi benim de öyle doğum mu yakın anlayamadım 37+3 benim şu an