31+2 deyim yaklaşık 5 gündür kaşıntı vücudumun her yerinde oluşan kabartilar ile mücadele ediyorum ve kaşıntı aşırı derecede sıkıntı yaratiyor doktorum momecon pomat ve prednol hap verdi fakat hapı kullanmak istemiyorum çünkü kortizonlu ve çok zorda kalmadıkça kullanma dedi pomati da artık dayanamadigim durumlarda kullaniyorum başından böyle bişey geçen varmı ne şekilde iyileşti