Glsnerbss Kızlar 17.haftadayım ama hala bi hareket seyreme gibi bişey hissetmiyorum bu normal bi durum mu bilgisi olan var mı
Zynp12 Glsnerbss ilk gebeliklerde normal demişti Dr bende 20. Haftamda seyirme halinde hissettim 23 reyiz simdi biraz daha hissediliyor ilk haline göre
Hulo2105 Glsnerbss normal canım kas ve yağ yapısı herkesin farklı korkma. 19 dan itibaren iyice hissedersin.