Yagmur98 Kizlar iki gundur icimde bi sıkıntı var butun gebelik belirtilerim kayboldu sanki karnimin şislıgi indi karnim hic acikmiyor sık tuvalete gitmiyorum 11+3 gunluk gebeyim hic agrim yada kanamam yok ama bebegime bisey olmus gibi hissediyorum icimi ferahlatacak biseyler yazin nolur
AlyaSu Yagmur98 canım zaten o haftalarda karında şişlik olmaz belirtilere gelince şanslısın çünkü midem bulanmadı sonradan bir başladı yemek yedirmez etti beni ağrılara gelince onu bilemem ama birşey olmamıştır içini ferah tut
Alyamm Yagmur98 doktora gitmelisin bence ama bu haftalarda bazılarında gebelik belirtileri kaybolabiliyormuş düşünüp duracağına yarın bi git doktora baktır için rahatlamış olur canım
Reyhankarabiber Yagmur98 belirti tabi ki oda 😊 için rahatlaycksa doktora git tabi ki ama ilk üç ay ben de çok yaşadım bunları canm rüyalarımda bile öyle şeyler görüp üzülürdm. İnşaallah sağlıklıdır bebiş korkma hiç üzülme onu da üzme annesi.
Snglfth Yagmur98 bende 7+6 dayım aynı tedirginlik bendede var bazı sıkıntılar yaşadım kalbi durdu diye korkuyorum ilkinin kalbı durmuştu
Esraesra06 Yagmur98 bir sorun yoktur canım içini ferah tut kanama falan yoksa korkulacak bişey yok insan başlarda böyle çok evhamlanıyor çok kafana takılırsa doktora git ama rahatlat içini