snowglobe ben alıştırırken gece 10 da yatıyorsa şayet 9 gibi sıvı alımını ona söyleyerek oruç gibi katı değil ancak almamasına özen göstererek ilerledim gece alıştırma kilodu vs asla kullanmadım ancak benim oğlum var ondan 14 15 ay büyük kuzeni mesela biz 26 aylıktı oğlum tam olarak bezi gece v gündüz bıraktığında yeğenim 3,5 yaşında bıraktı kızdı devam ederse Dr götürün bizim yeğen için kaslarının gelişmemesinden tutamadığını söylemişti Dr gündüz asla kaçırmıyor söylüyor gayet bilinçli ancak gece dediğiniz gibiydi