Bugün kontrolüm vardı 38+4 üz doktor suyun azalmış sızıntı şeklinde geliyor dedi kanal açılmış dedi bebek 36yla uyumlu dedi acile yönlendirdi ordaki doktor da baksın yatışın yapılsın doğuma girebilirsin bugün, dedi gittim acile muayene ler yapıldı aynı şeyleri söyledi ama yatış yapmadı birşey olursa direk gel dedi birde cumartesi acile kesin gel muayene ol tekrar yakın gözetim altında olman lazım dedi çok, endişelendim suyum geliyor ama sızıntı şeklinde böyle bir durum yaşayan oldu mu, nasıl bir süreç işledi yardım, eder misiniz 🌸🌸🌸🤲