Gizemd-01 İlk gebeligimde farkedilmedigi için erken doğum oldu yani bebek gelismemisti suyu azaldığı için dogdugunda 25 haftalikti ve bir hafta sonra vefat etti şuan ikinci hamileliğim benim düzenli coraspin kullanıyorum tansiyon normal idrarda kacakta yok tabi düzenli olarak kontrol ettriyorum üç haftada bir siz kaç haftalıksiniz tansiyon ilacı kullaniyormusunuz