Bende şuan 14 haftalık hamileyim ve 10. Haftamda başladı siyatik sinir ağrım ve tek tarafta var öğretmenim ve ayakta durdukça gün sonunda yürüyüşümde topallama oluyo sağ tarfıma yatamıyorum akşamları. Oturduğumda bile çoğu zaman rahatsız oluyorum. Doktorum da bana magnezyum verdi siyatik sinir için hareketler var onları yapıyorum ama 1 aydır geçmedi geçecek gibi de durmuyor. Öksürürken bile sanki siyatik sinirim öksürüyor o derece bası oluyor fena ağrılı 😞