Busearslnn 19 Haftalık hamileyim ama hiç hareketlerini hissetmiyorum normal mi acaba siz ne zaman hissetmiştiniz?
Boncukk123 Busearslnn 19+3 de pıt pıt atıyormuş gibi hissettim canım böyle seyirme gibi çok çok nadir oluyordu 21den sonra net hissediliyor
esss_92 Busearslnn cnm bende hissetmiyordum o haftalarda buraya da yazmıştım hatta ☺️hiç stres yapma 21 den sonra başladı bizim hareketler
Ugurhilal Busearslnn normal canım korkma benim ikinci gebelik olmasına rağmen 20 de başladı tam anlamıyla 22 gibi hissettim her bebek bir olmuyor bazısı keyifçi yatıyor yan gelip 😂