Kızlar 38+3 te planlı sezaryen oldum ikinci kez anne oldum genel anestezi istedim ama doktor spinal daha iyi çabuk toplanırsin dedi bende olur dedim o kadar çok korkuyordum ki ilk dogumumda hicbisey bilmediğim için rahat geçmişti bu sefer neyin ne olacağını biliyordum o yüzden stres korku öldüm resmen. Neyse ameliyat öncesi hazirladilar beni doktorum geldi 5 dk.da oğluşum doğdu sonra dikişler vs oldu toplam yarım saat felan sürdü hiç korktuğum gibi olmadı bu arada ameliyathanedeki.hemsireler anestezi doktoru vs herkes o kadar nazik o kadar ilgililerdi ki allah hepsinden razi olsun onlar sayesinde çok güzel bir doğum oldu rabbim bekliyen herkese en kolayindan doğum nasip etsin ♥️ evlat isteyen herkese de en kısa sürede evlat versin ♥️