Civciv53 ameliyattan önce de yatıyorum vallahi evdeyim hep napayım korku. Benim serklajı da prof perinatolog atacak. Hocaların hocası diyorlar Aydan Biri. İnsragramda var, hoca yanına gidince rahatlatıyor anneyle ilgili problemleri hallediyoruz yeter ki bebek sağlıklı olsun diyor. Sen de annenin yanındaydın heralde. Biz de annemle ankarada bir yer kiralayıp kalmayı düşünüyoruz başka şehirdeyiz, eşim iş dolayısıyla gelemiycek tabi arada gelip gidecek. Zor bizler için hamilelik keşke o kolay hamilelerden olsaydık ama nasip kader