Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 29. Haftamdayım normalde özele gidiyordum bugün eğitim araştırmaya gittim bazı sebeplerden dolayı bebişim gayet sağlıklı kilosu haftası yerinde olduğunu söyledi doktor hızlı hızlı konuştu çünkü hem içerde hem dışarda bekleyen çok hasta vardı konuşurken ilişki yasak dedi ardına birşeyler daha söyleyince soramadım bugüne kadar herhangi bir yasak konulmadı haftamda yeni değil sadece ilk uzandığımda şikayetin var mı dediğinde bazen kasıklarım ağrıyor demiştim ona istinaden mi söyledi bilemedim böyle durum yaşayan var mı bu haftaya kadar ilişkiyi yasaklamayıp sonrasında yasaklanan herhangi bir risk mi teşkil ediyor bu durum ürküttü açıkcası