Dora22 Kızlar pazartesi tam 37 haftalık olcam. Kendimi bitkin hissediorm kansızım sanrm. Doktor kan felan istemedi en son 36da gitmştm. Pazartesi gel demişti. Devlet hastanesi bu arad gün verirmi acaba. 3.sezeryanım olcak