busraeylulgrsci kızlar merhaba 8 haftalık gebeyim ikizim olacak. Bunları nasıl takip edebilirim. Bu uygulamada ikiz bebek seçimi yapamıyor muyuz acaba ? Yada başka bir uygulama var mı
Busradrkc busraeylulgrsci beta hcg 830 5 haftalık henüz ultrasonla bakmadık ikiz olma ihtimali varmı ? Beta hcg yüksek olduğu için .. sizinki kaçtı ? 😊
hepoyleolurzaten__ busraeylulgrsci onu bende merak ediyorum ama uygulama yapmamışlar onun için ama bence gerekte yok gibi haftaları zaten aynı olduğu için normal gebelikle bir tutuyorum 😂
Gkce27 Busradrkc beta hcg ile alakası yok canım benim regl gününde 124 tü 😊 Allah gönlüne göre versin 😊