36 gün oldu doğum yapalı, iyi ki normal doğum diyorum ki doğumum bana göre zor geçmiş olmasına rağmen. Toparlanma süreciniz çok hızlı oluyor. Bebeğiniz kucağınızda doğumhanede yürüyerek çıkmak bambaşka bir duygu🥰 Görüntü olarak biraz değişiklik oluyor vajinada mutlaka. Ama zamanla toparlayacak elbet. Kolay bir şey değil, bir anda eskisi gibi olmasını bekleyemeyiz