Merhabalar anneler💙
Uğraştığım sanat dolayısıyla evde masabaşındayım. İlk hamileliğim. Şuan 29+5’iz. Karnım büyüdü tabi, belim vs biraz zorluyor beni. Hafta ilerledikçe daha da mı zorlaşır masada oturmak ve eğilip bir şeylerle uğraşmak? Yani hiç masaya oturamaz hale gelir miyim karnım büyüdükçe? Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.