Minikcicek
bak benimkinde hiç bir şey görünmüyordu ilk gittiğimde iki hafta bekledim sabırla öyle gittim kese 7 haftalık bebek 6 haftalık dedi doktorum geç döllenme olmuş iki hafta sonra bebeği gördük inşallah sen de görürsün canım sakın benim gibi kafana takma ben boş gebelikten çok korktum sonra biraz araştırınca boş gebelikte aşırı ödem olduğunu ve insanların bir haftada tartıda+5 kilo gördüklerini okudum öyle içimi rahatlattı öyle bir belirtim yok diye