İnsanların hamilelikteki tercihleri kimseyi ilgilendirmiyor, sizin vücudunuz, sizin bebeğiniz, sizin sağlığınız. Ancak, bu sigara ile ilgili postlar beni ürkütüyor. Yanlış olduğunu bile bile, zararlı olduğunu bile bile sigara kullanan insanların diğerlerine “ ben içiyorum hiç de bir şey olmuyor valla” tarzında akıl vermesi bana çok yanlış ve korkunç geliyor. Tiryakilik nasıl bir şey bilmiyorum, zorluğunu vs gerçekten… herkese de dirayet ve kolaylık diliyorum. Eminim çok zordur içmemek, bırakmaya çalışmak. Ancak lütfen bunu burada normalleştirme adında birbirimize destek de olmayalım. Bir kişiye olmaz iki kişiye olmaz sizin çocuğunuza olası tutar. Riske atmaya, üzülmeye ne gerek var. Sigara içilmemesi gerektiğine dair tavsiye veren insanlara da “fff tat kaçırmaya gelmişler” bakış açısı ile de bakmayalım. Bir sorun olsa siz yaşayacaksınız malesef, ne iç bir şey olmuyor diyenler ne de içme diyenler değil. Birbirimize destek olacaksak lütfen iyi anlamda ve bilinçli destek olalım…