Minikkelebekkk bu gün sağlık ocağında kontrole gittim 17+5 im ultrason cihazları çok kıytırık ev tipi gibi çocuk küçük kalp atışını duyamaya biliriz dedi şaşırdım. Sonra neyse duyduk. Hissediyo musun dedi evet dedim. Günde 10 kere hissetmen lazım dedi. Bence saçma çünkü herkesin karın yapısı bir değil ben 16 dan beri hissediyorum ama kimisi 19 da hissediyor korkma canım kas ve yağ yapısıyla alakalı