Kaderalya refakatçi problemi olmuyor özel hastanelerde ama çocuğa izin vermeyebilirler. Benim doğum yaptığım hastane yan odamızda çocuğun da kalmasına izin vermedi. Akşam 9 a kadar falan durmuştu ama o kadar çok ses yaptı koşturdu koridorlarda falan şikayet almışlar bu yüzden çocuğu gönderdiler. Aslında kızınızın kalmaması da daha sağlıklı olur eşiniz sizinle mi ilgilenecek, bebekle mi, kızınızla mı? Yetişemeyebilir yani o yüzden söylüyorum.