mavikalpvemavikalp Papatya35_ özele her ay gidiyordum devlettede sıra buldukça testlerimi felan orda yaptım Normal doğum istediğim için devlette doğum yapıcam Sırf randevu bulamıyorum diye özele gidiyordum her ay
kimoldugunubilirsinsen Papatya35_ her ay hem özele hem devlete gittim. Ekstra bir şey yapmadım randevu alıp gittim.
Serendipity16 Papatya35_ her ay hem özele hem devlete gittim devlette zaten çok bilgi vermiyorlar genelde içim rahat etsin bebeğin iyi olup olmadığını bileyim diye gidiyorum doğumu özelde yapıcam
Caglaen Başından beri özele gidiyordum fakat normal doğum istiyorum,özeldeki doktorum doğum sonrası heyet raporu vermiyor.30.hafta itibariyle arkadaşımın eşi devletteydi ona gitmeye başladım.İkisini de aynı yürütüyorum
pilateslover kimoldugunubilirsinsen merhaba merak ettim neden o şekilde yaptığınızı nasıl bir faydası oluyor size
Papatya35_ Kan ve idrarı devlette yaptırıp özelde gösteren var mı peki ? Ben de gidiyorum ikisinede başka türlü için rahat etmiyor.
Serendipity16 Papatya35_ ben baştan beri hep öyle yaptım sağlık ocağında falan da yaptırınca özeldeki doktoruma gösteriyorum özel doktorları genelde anlayışlı ama devlette özel takipliyim deyince bi gıcık davranıyorlar
kimoldugunubilirsinsen pilateslover bilgileri kıyaslıyordum, iki doktor takibinde olmak her zaman daha mantıklı bence. Birinin söylediği birini tutuyor mu diye. Bir de hep özele kontrole gidip doğum zamanı devlete gidersen almayabiliyorlar öyle bir hakları mevcut. Ben de o yüzden ne olur ne olmaz diye çift kontrol yaptım
nnurergun_1103 Papatya35_ devlet ve özel takipliyim devletteki kan sonuçlarını özele gösteriyorum her zaman özelde kan tahlili yaptırıyorum bı sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar
Papatya35_ Ben de her ikisine de gidiyorum ama mesela bu hafta 2 sini de randevum var daha dun kan verdim idrar verdim devlette yarın bir de özele var sonucumu göstersem olmaz mı iki kere kan vermeye ne lüzum var diye düşünüyorum yani söyleyeceğim daha yeni kan verdim diye çünkü her gittiğimde istiyor her ikisi de.
pilateslover kimoldugunubilirsinsen anladım teşekkür ederim. Farklılık gözlemlediniz mi peki doktorların söyledikleri arasında
kimoldugunubilirsinsen pilateslover yok hiç gözlemlemedim hep aynı şeyleri söylediler. Tek farklılık kiloda oluyordu o da cihazdan cihaza farkediyor zaten. Devlette gitiiğim doktorda, özel doktorumda ilgiliydi.
sariniz13 Papatya35_ bende hem devlet hem özel takipliyim testlerin hepsini devlette yaptırıyorum özeldeki doktoruma da gösteriyorum herhangi bi problem yaşamadım tabikide özeldeki daha ilgili daha detaycı devlette öyle olmuyor
Deniz_1 Merhaba devletin muayene hizmetini hiç begenmiyorum burda mahremiyete önem vermiyorlar 4 hastayı aynı anda odaya alıyorlar.ama gittiğim özel de tam hastane değil hem biraz yetersiz hem de bazı durumlarda zaten devlete yonlendiriyorlarmis.1 tüp kana 1800 TL istedikleri için testlerimi devlette yaptırmaya başladım fazlasiyla tüm testleri istiyorlar sadece muayene hizmetini sevmiyorum.test sonuçlarını gene oteldeki doktora gösteriyorum doğum paketiniz yoksa böyle yapmak daha mantıklı hem de 2 doktora muayene olmak daha güvenli geliyor bana.