Merhaba bayanlar 27.haftadayım.ben de safra kesesi yok ameliyat olmustum hamile kaldıgımı ogrenmeden bir kac ay once.bazen karın agrılarım oluyor.dün aksam gaz gibi sıkıstırdı karın agrısı acile gittik serum verdiler rahatladım.doktorum gaz sıkıstıyor yediklerine dikkat et dedi.tuvaletimi yapınca ksrın agrısı baslıyor sıkısma burkulma ama kabız olim cıkmim mesela tuvalete birsey yok..neden sizce tuvalete cıkınca karın agrısı olur sıkıstırıyor beni