seweyt gebelikte sigara içildiğinde bebeğe yeterli miktarda oksijen taşınamıyor malesef, o yüzden anne karnında da gelişimini çok etkileyebilen bir durum. Yetişkin bireylerde bile zararları çok açıkken minicik daha yeni oluşmaya çalışan bir yavruyu buna maruz bırakmaya ne kadar hakkımız var bilmiyorum. “İçtim hiçbir şey de olmadı” diyenler illa başlarına anında kötü bir şey gelmesini bekliyor sanırım ama her zarar kısa sürede oluşmuyor malesef. Ve birilerine bir şey olmaması , tabiki Allah korusun, size de olmayacağını garantilemiyor. Tiryaki olmak nasıldır bilmiyorum öncelikle gerçekten dirayet ve kolaylık diliyorum size ama 10 tane sigara bir kişi için bile günde çok fazla, tamamen size bağımlı olan bir canlıya bu zararı bilerek vermeyin bence :(