Kizlar oglum 2020 doğumlu Haziran’da 4 yaşına giricek nasipse doğumumda aguatos sonu gibi olucak
Devlet Hastanesi’nde ilk çocuk sezeryan olduğu için 2. De sezeryan oluyor diyorlar doğru mu?? 5yil gecmedigi sürece sezeyan oluyormuş bilen varsa yazabilr mi