Damla81 Merhaba hanımlar 2 hafta önce ovulasyon ile yumurtlama öğrendim değerlendirik şimdi gebelik testi yapsam cıkar mı oruclu olduğum için su fln da icmedim yada sabah ilk idrarla mi yapsam
ezgi98 Yumurtlamadan en erken 12 gün geçmesi lazım diye biliyorum canım senin 2 hafta geçmiş yarın ilk idrarla dene istersen çıkar inşallah
Damla81 ezgi98 midemde hafif kramplar var oructan da ola bilir ama affedersiniz yoğun bi akıntım var umarım vardır 1 seneden beri deniyoruz
Ayyseegnss Merhaba arkadaşlar 11 i yumurtlama günü olarak gösteriyordu adet takvimi değerlendirdik fakat p.tesi kan verdim negatif çıktı şimdi evde erken gebelik testi yapsam çıkar mı ki adetime 4 gün var
Damla81 Ayyseegnss ben adet takvimin ile değil ovulasyon testi ile öğrendim yumurtlamayı takvimle ayni değildi zaten