Merhabalar geçen hafta altı haftalıkken gittiğimde keseyi zorla da olsa görmüştü doktor bugün tekrar gittim 7+2 olmama rağmen kese görünmedi betaya bakmak için kan verdim böyle birşey mümkün mü kalp atışıni duymam lazımken halen kese bekliyorum sonuç daha çıkmadı